Kézbesítés


6.1. A kézbesítés időpontja a futár napi címei alapján kerül meghatározásra a megrendelés elkészítésekor megadott adatok alapján. Esetleges változás esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal. A kiszállítás napján módosításra nincs lehetőség.

6.2. Kiszállításkor a rakományon látható esetleges sérülésekről készíteni kell fényképeket mind a felbontás előtt, mind a felbontás utáni állapotról. Ennek hiányában reklamációra nincs lehetőség.

6.3. A kézbesítéskor az átvevőnek/ címzettnek alá kell írnia a fuvarlevelet, melyből egy példány az átvevőnél marad a szállítás igazolásaként.

6.4. A futár a kézbesítést háromszor kísérli meg, ezután a rakomány visszaszállításra kerül. Meghiúsult kézbesítés esetén - pl. ha a Címzett az áru átvételét megtagadja, vagy többszöri kiszállítás esetén a címzett nincs a megadott címen, stb. – az EU Express.hu a küldeményt visszaszállítja a Feladónak. Ekkor a szállítás díját újból ki kell fizetni. Első meghiúsult kiszállítás esetén a futár értesítőt hagy a kiszállítási címen, melyen minden adat rendelkezésre áll, hogy fel tudják venni a kapcsolatot az adott ország futárjával, központjával a sikeres kiszállítás érdekében.

6.5. Postafiók címre történő kézbesítést nem vállalunk.